Univerzální stojan pod motocykly se hodí pro většinu motocyklů na trhu. Stojan je vybaven pojízdnými koly, která umožňují snadnou přepravu. Byl vyroben ze silného kovu. Stojan si snadno poradí s údržbou motocyklu.
Kvalitní motokrosový stojan vyrobený ze zesílené oceli.
Stojan pro přední kola silničních motorek, tzv. motostojan, TRF45501 Technická data: Nosnost: 100 kg Rozměry balení: 800 x 480 x 400 mm Hrubá hmotnost: 6,8 kg Hmotnost: 6 kg Barva: Červená Moto stojan na zdvihání předního kola motocyklu, určen na opravu a údržbu nebo parkování stroje. Díky optimálně dlouhé manipulační rukojeti je zvedání snadné. Přesun po servisu usnadňují převozní kolečka.
Motocyklový stojan GEKO G02172 Vhodný pro silniční motocykly. Technická data: Nosnost: 340 kg Rozsah úchytných ramen: 31 - 37 cm (+/- šířka tlapky 5 cm) Rozvor: 56 cm Výška nastojato: 73 cm Výška naležato: 37 cm Průměr trubek: 30 mm Tloušťka stěn trubek: 3 mm Váha: cca 6 kg Pevná a jednoduchá konstrukce pro dlouhou výdrž.
Stojan pod motorku přední
Stojan pro zadní kola silničních motorek, tzv. motostojan, TRF45502 Technická data: Nosnost: 200 kg Hrubá hmotnost: 11 kg Hmotnost: 10 kg Rozměry balení: 880 x 570 x 430 mm Barva: červená Moto stojan na zdvihání zadního kola motocyklu, určen na opravu a údržbu či parkování stroje. Díky optimálně dlouhé manipulační rukojeti je zvedání snadné. Přesun po servisu usnadňují převozní kolečka.
Motostojan na převoz – stojan na přepravu a uskladnění motocyklů, uchycení za přední kolo, ocelový – GEKO G02169 Určeno pro převoz a parkování silničních motorek. Přední kolo je pomocí úchytů sevřeno a stabilizováno tak, že stroji nehrozí pád. Ideální např. pro převážení motorek v dodávce apod., popř. jejich bezpečné zaparkování. Bytelná ocelová konstrukce poskytuje dobrou stabilitu. Černá barva stojánku.
Univerzální stojany na motocykl se hodí pro většinu motocyklů.
Zadní + přední stojan.
Motostojan na převoz a parkování motocyklů, s uchycením za přední kolo, rozměr 16“ - 21“ – JMP 722.05.14 Stojánek je určený pro převážení a uskladnění motorek. Díky maximální velikosti kola 21 palců je vhodný i pro krosové a enduro stroje. S předním kolem se najede do nájezdu (tzv. kolébky), který se následně sklopí na druhou stranu. Tam je kolo upevněno do dalšího držáku. Motorka poté může být bezpečně převážena nebo zaparkována a nehrozí její pád. Dolní držák je nastavitelný ve 4, horní pak...