LUK
Spojková lamela LuK s novými předřadnými tlumiči
Tlumiče torzních kmitů s 6 pružinami s předřadnými tlumiči pro vyšší výkonost
Více zdeLuK Repset DMF kompletní řešení orientované na praxi!
RepSet DMF (Dual Mass Flywheel) je doplněním k již existujícím opravárenským sadám Luk RepSet a LuK RepSetPro! Tyto nové sady nabízejí kompletní řešení, protože obsahují veškeré díly potřebné pro profesionální opravu spojky. Vedle spojkové lamely a přítlačného kotou- če spojky obsahují také dvouhmotový setrvačník, vypínací ložisko popř. hydraulické centrální vypínací ložisko, vodící pouzdro (pokud je součástí programu Schaeff ler Automotive Aft ermarket) a veškeré potřebné šrouby pro upevnění dvouhmotového setrvačníku na klikovou hřídel, a to vše v kompletní sadě.
Více zdePoškození setrvačníku a jeho příčiny
Popis závad a jejich příčina + fotografické znázornění.
Více zdeSpeciální konstrukce dvouhmotových setrvačníků - Kompaktní dvouhmotový setrvačník (DFC)
Toto speciální provedení dvouhmotového setrvačníku je tvořeno předsmontovaným, navzájem sladěným celkem, složeným z vlastního dvouhmotového setrvačníku, spojkové lamely a přítlačného kotouče.
Více zdeDvouhmotový setrvačník LUK
Spalovací motor pracuje v periodických cyklech, při kterých dochází ke kolísání otáček a vzniku torzních kmitů. Přitom vznikající hluky jako rachot převodovky, dunění, rezonance karoserie a také kolísání výkonu ovlivňují jízdní a zvukový komfort ve vozidle. Cílovým zadáním při vývoji dvouhmotového setrvačníku tedy bylo, v maximální možné míře oddělit torzně kmitající hmotu motoru od zbývajících částí hnacího systému.
Více zdeSpojkové sady a setrvačníky LUK
Centrální vypínací ložiska, Dvou hmotové setrvačníky, Lamely, přítlačné talíře, ložiska, Opravné sady pro převodovky
Více zde