Náhradní autodíly od NGK

NGK 7529 - Zapalovací svíčka

Nový náhradní díl se zárukou. Díl nepasuje? Pak nám jej můžete do 14ti dnů od nákupu vrátit, podrobnosti čtěte zde. Doporučujeme autodíly NGK pro vysokou kvalitu a výborné zkušenosti s touto značku.

50,00 Kč
41,32 Kč bez DPH
  • 20,8 mm
  • M14 x 1,25
  • 19,0 mm
  • Nikl - střední elektroda
  • 20,8 mm
  • M14 x 1,25
  • 19,0 mm
  • Nikl - střední elektroda
  • Vnější elektroda
  • neodrušeno
  • s plochým těsnicím sedlem
  • 3,0 mm
  • pevná SAE - koncovka
  • BP6E
  • 87295175293
  • Technické specifikace nebo cena se mohou změnit bez výslovného upozornění. Obrázky mají pouze informativní charakter.
Pro náhradní díl NGK 7529 - Zapalovací svíčka bohužel aktuálně nemáme náhradu.
  • ALFA ROMEO
  • AUDI
  • AUSTIN
  • BEDFORD
  • BMW
  • CITROËN
  • FIAT
  • FORD
  • INNOCENTI
  • ISUZU
  • LADA
  • LANCIA
  • MERCEDES-BENZ
  • MG
  • MITSUBISHI
  • NISSAN
  • OPEL
  • PEUGEOT
  • RENAULT
  • ROVER
  • SAAB
  • SEAT
  • SUBARU
  • TALBOT
  • TRIUMPH
  • VOLVO
  • VW
  • ZASTAVA
  • WARTBURG
  • TRABANT
  • MASERATI
  • FSO
  • AUTOBIANCHI
  • MORGAN
  • GLAS
  • ASTON MARTIN
  • ZAZ
  • BOND
  • LAND ROVER
 
  • 46 75 96 88
    46 75 96 880
  • 46 75 96 88
    46 75 96 880
  • 46 75 96 88
    46 75 96 880
  • 0046759688
    46759688
    467596880
  • 0046759688
    46759688
    467596880
  • 0046759688
    46759688
    467596880
  • A501-18-110
  • MS 851 283

O firmě NGK

Japonská firma NGK je předním výrobce zapalovacích svíček, krytů zapalovacích svíček, žhavících svíček a Lambda sond. Využívá moderní technologie, japonský systém řízení výrobních procesů a dbá na vysokou kvalitu svých produktů. Díky tomu nemá ve světě přímou konkurenci. Je největším dodavatelem svíček pro automobilky po celém světě. [Více zde]

Základní znalosti o zapalovacích cívkách

Podstatnou funkcí zapalovací cívky je vytvoření vysokého napětí, které na zapalovací svíčce ve válci přeskočí mezi střední a zemní elektrodou, přičemž vznikne zapalovací jiskra. [Více zde]

NGK lambda sondy - jejich princip a proč jsou důležité ve vozidle

Při spalování paliva vznikají vedle neškodných látek jako voda, oxid uhličitý a dusík, také nebezpečné látky jako např. oxid uhelnatý, oxidy dusíku a uhlovodíky. [Více zde]

Žhavící svíčky NGK - rozdíl mezi kovovými a keramickými

Důvod: Dieselové motory jsou samo vznětové motory. Okolní vzduch je nasáván a ve válcích je mimořádně silně stlačen. Kompresní poměr přitom činí až 25:1. Díky této kompresi dosáhne nasávaný vzduch teplotu mezi 700 a 900 °C. Když se nyní přidá palivo, dojde k jeho vznícení na základě vysoké teploty.. [Více zde]

Zapalovací svíčky s elektrodami ze vzácných kovů

Iridiové zapalovací svíčky

Iridiové zapalovací svíčky NGK představují v současnosti technicky nejhodnotnější řešení. Mají na středové elektrodě hrot ze slitiny s iridiem. Ten je přivařen speciálním technologickým postupem pomocí laseru. [Více zde]

Zapalovací svíčky s přídavným jiskříštěm

Tyto zapalovací svíčky byly vyvinuty pro motory náchylné na znečištění sazemi a pro příslušný způsob jízdy.Zapalovací svíčky s přídavným jiskříštěm mají těleso, které je vytaženo blíže k izolátoru. [Více zde]

LPG Laserline: Specialista na provoz s plynem

Stále více sériově vybavených vozidel používá zemní plyn a stále více řidičů si nechá přestavět svá benzínová vozidla na provoz s kapalným plynem. Protože se spalování plynu značně liší od spalování benzínu, vyvinula NGK speciální zapalovací svíčky pro provoz s plynem a sloučila jej do „rychloobrátkového sortimentu“: LPG LaserLine. [Více zde]

Zapalovací svíčky V-Line

Pravidelně se V-Line přizpůsobuje stavu vozového parku. Dnes zahrnuje 45 typů zapalovacích svíček a nabízí vždy optimální zapalovací svíčky pro více než 6 tisíce aplikací ve vozidlech – to odpovídá pokrytí trhu přibližně 90 procent. Díky systému zkrácených objednacích čísel používanému u NGK lze správnou zapalovací svíčku pro automobil vyhledat a objednat mimořádně rychle. [Více zde]

Máte nějaký dotaz k produktu NGK 7529 - Zapalovací svíčka? Napište nám a my vám obratem odpovíme.