Náhradní autodíly od NGK

NGK 5464 Iridium IX - Zapalovací svíčka

Nový náhradní díl se zárukou. Díl nepasuje? Pak nám jej můžete do 14ti dnů od nákupu vrátit, podrobnosti čtěte zde. Doporučujeme autodíly NGK pro vysokou kvalitu a výborné zkušenosti s touto značku.

224,00 Kč
185,12 Kč bez DPH
  • 16 mm
  • M14 x 1,25
  • 19,0 mm
  • Iridium - střední elektroda
  • 16 mm
  • M14 x 1,25
  • 19,0 mm
  • Iridium - střední elektroda
  • Vnější elektroda
  • odrušeno, 5 kOhm
  • s plochým těsnicím sedlem
  • 3,5 mm
  • pevná SAE - koncovka
  • BKR5EIX-11
  • 87295154649
  • Technické specifikace nebo cena se mohou změnit bez výslovného upozornění. Obrázky mají pouze informativní charakter.
doporučujeme
HELLA 8EH 188 705-041
Zapalovací svíčka
95,00 Kč
doporučujeme
HELLA 8EH 188 705-061
Zapalovací svíčka
109,00 Kč
FEBI BILSTEIN 13606
Zapalovací svíčka
169,00 Kč
doporučujeme
HELLA 8EH 188 706-061
Zapalovací svíčka
189,00 Kč
doporučujeme
DENSO IK16
Zapalovací svíčka
207,00 Kč
doporučujeme
DENSO IK16TT
Zapalovací svíčka
219,00 Kč
  • DAIHATSU
  • HONDA
  • ISUZU
  • MAZDA
  • MERCEDES-BENZ
  • MITSUBISHI
  • NISSAN
  • OPEL
  • SUBARU
  • TOYOTA
  • CHEVROLET
  • HYUNDAI
  • KIA
  • DAEWOO
  • INFINITI
 

O firmě NGK

Japonská firma NGK je předním výrobce zapalovacích svíček, krytů zapalovacích svíček, žhavících svíček a Lambda sond. Využívá moderní technologie, japonský systém řízení výrobních procesů a dbá na vysokou kvalitu svých produktů. Díky tomu nemá ve světě přímou konkurenci. Je největším dodavatelem svíček pro automobilky po celém světě. [Více zde]

Základní znalosti o zapalovacích cívkách

Podstatnou funkcí zapalovací cívky je vytvoření vysokého napětí, které na zapalovací svíčce ve válci přeskočí mezi střední a zemní elektrodou, přičemž vznikne zapalovací jiskra. [Více zde]

NGK lambda sondy - jejich princip a proč jsou důležité ve vozidle

Při spalování paliva vznikají vedle neškodných látek jako voda, oxid uhličitý a dusík, také nebezpečné látky jako např. oxid uhelnatý, oxidy dusíku a uhlovodíky. [Více zde]

Žhavící svíčky NGK - rozdíl mezi kovovými a keramickými

Důvod: Dieselové motory jsou samo vznětové motory. Okolní vzduch je nasáván a ve válcích je mimořádně silně stlačen. Kompresní poměr přitom činí až 25:1. Díky této kompresi dosáhne nasávaný vzduch teplotu mezi 700 a 900 °C. Když se nyní přidá palivo, dojde k jeho vznícení na základě vysoké teploty.. [Více zde]

Zapalovací svíčky s elektrodami ze vzácných kovů

Iridiové zapalovací svíčky

Iridiové zapalovací svíčky NGK představují v současnosti technicky nejhodnotnější řešení. Mají na středové elektrodě hrot ze slitiny s iridiem. Ten je přivařen speciálním technologickým postupem pomocí laseru. [Více zde]

Zapalovací svíčky s přídavným jiskříštěm

Tyto zapalovací svíčky byly vyvinuty pro motory náchylné na znečištění sazemi a pro příslušný způsob jízdy.Zapalovací svíčky s přídavným jiskříštěm mají těleso, které je vytaženo blíže k izolátoru. [Více zde]

LPG Laserline: Specialista na provoz s plynem

Stále více sériově vybavených vozidel používá zemní plyn a stále více řidičů si nechá přestavět svá benzínová vozidla na provoz s kapalným plynem. Protože se spalování plynu značně liší od spalování benzínu, vyvinula NGK speciální zapalovací svíčky pro provoz s plynem a sloučila jej do „rychloobrátkového sortimentu“: LPG LaserLine. [Více zde]

Zapalovací svíčky V-Line

Pravidelně se V-Line přizpůsobuje stavu vozového parku. Dnes zahrnuje 45 typů zapalovacích svíček a nabízí vždy optimální zapalovací svíčky pro více než 6 tisíce aplikací ve vozidlech – to odpovídá pokrytí trhu přibližně 90 procent. Díky systému zkrácených objednacích čísel používanému u NGK lze správnou zapalovací svíčku pro automobil vyhledat a objednat mimořádně rychle. [Více zde]

Máte nějaký dotaz k produktu NGK 5464 Iridium IX - Zapalovací svíčka? Napište nám a my vám obratem odpovíme.