Náhradní autodíly od NGK

NGK 3384 - Zapalovací svíčka

Nový náhradní díl se zárukou. Díl nepasuje? Pak nám jej můžete do 14ti dnů od nákupu vrátit, podrobnosti čtěte zde. Doporučujeme autodíly NGK pro vysokou kvalitu a výborné zkušenosti s touto značku.

106,00 Kč
87,60 Kč bez DPH
  • 16 mm
  • M14 x 1,25
  • 19,0 mm
  • Nikl - střední elektroda
  • 16 mm
  • M14 x 1,25
  • 19,0 mm
  • Nikl - střední elektroda
  • 3-vnější elektrody
  • odrušeno, 5 kOhm
  • s plochým těsnicím sedlem
  • 5,0 mm
  • pevná SAE - koncovka
  • BKR6ETUC
  • 87295133842
  • Technické specifikace nebo cena se mohou změnit bez výslovného upozornění. Obrázky mají pouze informativní charakter.
KAMOKA 7090512
Zapalovací svíčka
49,00 Kč
KAMOKA 7100506
Zapalovací svíčka
59,00 Kč
doporučujeme
DENSO K20TT
Zapalovací svíčka
64,00 Kč
FEBI BILSTEIN 13506 Extra
Zapalovací svíčka Extra
65,00 Kč
FEBI BILSTEIN 13521 Extra
Zapalovací svíčka Extra
65,00 Kč
doporučujeme
DENSO K20TXR
Zapalovací svíčka
85,00 Kč
doporučujeme
HELLA 8EH 188 705-071
Zapalovací svíčka
95,00 Kč
CHAMPION OE120/T10
Zapalovací svíčka
96,00 Kč
BERU by DRiV Z204
Zapalovací svíčka
117,00 Kč
doporučujeme
HELLA 8EH 188 706-071
Zapalovací svíčka
179,00 Kč
  • RENAULT
  • VOLVO
 

O firmě NGK

Japonská firma NGK je předním výrobce zapalovacích svíček, krytů zapalovacích svíček, žhavících svíček a Lambda sond. Využívá moderní technologie, japonský systém řízení výrobních procesů a dbá na vysokou kvalitu svých produktů. Díky tomu nemá ve světě přímou konkurenci. Je největším dodavatelem svíček pro automobilky po celém světě. [Více zde]

Základní znalosti o zapalovacích cívkách

Podstatnou funkcí zapalovací cívky je vytvoření vysokého napětí, které na zapalovací svíčce ve válci přeskočí mezi střední a zemní elektrodou, přičemž vznikne zapalovací jiskra. [Více zde]

NGK lambda sondy - jejich princip a proč jsou důležité ve vozidle

Při spalování paliva vznikají vedle neškodných látek jako voda, oxid uhličitý a dusík, také nebezpečné látky jako např. oxid uhelnatý, oxidy dusíku a uhlovodíky. [Více zde]

Žhavící svíčky NGK - rozdíl mezi kovovými a keramickými

Důvod: Dieselové motory jsou samo vznětové motory. Okolní vzduch je nasáván a ve válcích je mimořádně silně stlačen. Kompresní poměr přitom činí až 25:1. Díky této kompresi dosáhne nasávaný vzduch teplotu mezi 700 a 900 °C. Když se nyní přidá palivo, dojde k jeho vznícení na základě vysoké teploty.. [Více zde]

Zapalovací svíčky s elektrodami ze vzácných kovů

Iridiové zapalovací svíčky

Iridiové zapalovací svíčky NGK představují v současnosti technicky nejhodnotnější řešení. Mají na středové elektrodě hrot ze slitiny s iridiem. Ten je přivařen speciálním technologickým postupem pomocí laseru. [Více zde]

Zapalovací svíčky s přídavným jiskříštěm

Tyto zapalovací svíčky byly vyvinuty pro motory náchylné na znečištění sazemi a pro příslušný způsob jízdy.Zapalovací svíčky s přídavným jiskříštěm mají těleso, které je vytaženo blíže k izolátoru. [Více zde]

LPG Laserline: Specialista na provoz s plynem

Stále více sériově vybavených vozidel používá zemní plyn a stále více řidičů si nechá přestavět svá benzínová vozidla na provoz s kapalným plynem. Protože se spalování plynu značně liší od spalování benzínu, vyvinula NGK speciální zapalovací svíčky pro provoz s plynem a sloučila jej do „rychloobrátkového sortimentu“: LPG LaserLine. [Více zde]

Zapalovací svíčky V-Line

Pravidelně se V-Line přizpůsobuje stavu vozového parku. Dnes zahrnuje 45 typů zapalovacích svíček a nabízí vždy optimální zapalovací svíčky pro více než 6 tisíce aplikací ve vozidlech – to odpovídá pokrytí trhu přibližně 90 procent. Díky systému zkrácených objednacích čísel používanému u NGK lze správnou zapalovací svíčku pro automobil vyhledat a objednat mimořádně rychle. [Více zde]

Máte nějaký dotaz k produktu NGK 3384 - Zapalovací svíčka? Napište nám a my vám obratem odpovíme.