Náhradní autodíly od LuK

LuK 511 0783 10 - Hlavní spojkový válec

Nový náhradní díl se zárukou. Díl nepasuje? Pak nám jej můžete do 14ti dnů od nákupu vrátit, podrobnosti čtěte zde.

1 578,00 Kč
1 304,13 Kč bez DPH
  • 4014870511326
  • Technické specifikace nebo cena se mohou změnit bez výslovného upozornění. Obrázky mají pouze informativní charakter.
SAMKO F30164
Hlavní spojkový válec
744,00 Kč
LPR 2280
Hlavní spojkový válec
854,00 Kč
A.B.S. 75379
Hlavní spojkový válec
919,00 Kč
doporučujeme
BREMBO C 56 032
Hlavní spojkový válec
957,00 Kč
doporučujeme
SACHS 6284 600 778
Hlavní spojkový válec
1 528,00 Kč
VALEO 2104115
Hlavní spojkový válec
1 782,00 Kč
  • NISSAN
 
  • 306101KA1A
    30610-1KA1A
    306109U100
    30610-9U100
  • 30610AX710
    30610-AX710

O firmě Luk

Firma LuK, přesněji Lamellen und Kupplungsbau, vznikla v roce 1965 v Německu a od počátku se zabývala výrobou spojkových komponentů pro automobily. Prvními produkty byly spojkové kotouče pro VW Beetle, v té době nejoblíbenější auto v Německu. V 70. letech 20. století LuK otevřel dceřiné společnosti v Mexiku a Brazílii, aby tam dodával díly pro Beetles a související vozidla do tamních továren Volkswagenu. [Více zde]

Spojková lamela LuK s novými předřadnými tlumiči

Tlumiče torzních kmitů s 6 pružinami s předřadnými tlumiči pro vyšší výkonost [Více zde]

LuK Repset DMF kompletní řešení orientované na praxi!

RepSet DMF (Dual Mass Flywheel) je doplněním k již existujícím opravárenským sadám Luk RepSet a LuK RepSetPro! Tyto nové sady nabízejí kompletní řešení, protože obsahují veškeré díly potřebné pro profesionální opravu spojky. Vedle spojkové lamely a přítlačného kotou- če spojky obsahují také dvouhmotový setrvačník, vypínací ložisko popř. hydraulické centrální vypínací ložisko, vodící pouzdro (pokud je součástí programu Schaeff ler Automotive Aft ermarket) a veškeré potřebné šrouby pro upevnění dvouhmotového setrvačníku na klikovou hřídel, a to vše v kompletní sadě. [Více zde]

Poškození setrvačníku a jeho příčiny

Popis závad a jejich příčina + fotografické znázornění. [Více zde]

Speciální konstrukce dvouhmotových setrvačníků - Kompaktní dvouhmotový setrvačník (DFC)

Toto speciální provedení dvouhmotového setrvačníku je tvořeno předsmontovaným, navzájem sladěným celkem, složeným z vlastního dvouhmotového setrvačníku, spojkové lamely a přítlačného kotouče. [Více zde]

Dvouhmotový setrvačník LUK

Spalovací motor pracuje v periodických cyklech, při kterých dochází ke kolísání otáček a vzniku torzních kmitů. Přitom vznikající hluky jako rachot převodovky, dunění, rezonance karoserie a také kolísání výkonu ovlivňují jízdní a zvukový komfort ve vozidle. Cílovým zadáním při vývoji dvouhmotového setrvačníku tedy bylo, v maximální možné míře oddělit torzně kmitající hmotu motoru od zbývajících částí hnacího systému. [Více zde]

Spojkové sady a setrvačníky LUK

Centrální vypínací ložiska, Dvou hmotové setrvačníky, Lamely, přítlačné talíře, ložiska, Opravné sady pro převodovky [Více zde]

Máte nějaký dotaz k produktu LuK 511 0783 10 - Hlavní spojkový válec? Napište nám a my vám obratem odpovíme.