Náhradní autodíly od LuK

LuK 511 0675 10 - Hlavní spojkový válec

Nový náhradní díl se zárukou. Díl nepasuje? Pak nám jej můžete do 14ti dnů od nákupu vrátit, podrobnosti čtěte zde.

1 925,00 Kč
1 590,91 Kč bez DPH
  • se senzorem
  • 4014870172800
SAMKO F30349
Hlavní spojkový válec
917,00 Kč
LPR 2482
Hlavní spojkový válec
1 213,00 Kč
BORG & BECK BCM282
Hlavní spojkový válec
1 724,00 Kč
Borsehung B19143
Hlavní spojkový válec
1 752,00 Kč
FTE 2110119
Hlavní spojkový válec
2 067,00 Kč
FEBI BILSTEIN 103989
Hlavní spojkový válec
2 125,00 Kč
doporučujeme
SACHS 6284 605 072
Hlavní spojkový válec
2 145,00 Kč
VALEO 810621
Hlavní spojkový válec
2 509,00 Kč
A.B.S. 41909
Hlavní spojkový válec
2 556,00 Kč
  • AUDI
 
  • 8K1 721 401 D
    8K1721401D
  • 8K1 721 401 D
    8K1721401D
  • 8K1 721 401 D
    8K1721401D
  • 8K1 721 401
    8K1 721 401 A
    8K1 721 401 B
    8K1 721 401 D
  • 8K1 721 401 E
    8K1 721 401 F
    8K1 721 401 G
    8K1 721 401 H
  • 8K1721401
    8K1721401A
    8K1721401B
    8K1721401D
  • 8K1721401E
    8K1721401F
    8K1721401G
    8K1721401H

O firmě Luk

[Více zde]

Spojková lamela LuK s novými předřadnými tlumiči

Tlumiče torzních kmitů s 6 pružinami s předřadnými tlumiči pro vyšší výkonost [Více zde]

LuK Repset DMF kompletní řešení orientované na praxi!

RepSet DMF (Dual Mass Flywheel) je doplněním k již existujícím opravárenským sadám Luk RepSet a LuK RepSetPro! Tyto nové sady nabízejí kompletní řešení, protože obsahují veškeré díly potřebné pro profesionální opravu spojky. Vedle spojkové lamely a přítlačného kotou- če spojky obsahují také dvouhmotový setrvačník, vypínací ložisko popř. hydraulické centrální vypínací ložisko, vodící pouzdro (pokud je součástí programu Schaeff ler Automotive Aft ermarket) a veškeré potřebné šrouby pro upevnění dvouhmotového setrvačníku na klikovou hřídel, a to vše v kompletní sadě. [Více zde]

Poškození setrvačníku a jeho příčiny

Popis závad a jejich příčina + fotografické znázornění. [Více zde]

Speciální konstrukce dvouhmotových setrvačníků - Kompaktní dvouhmotový setrvačník (DFC)

Toto speciální provedení dvouhmotového setrvačníku je tvořeno předsmontovaným, navzájem sladěným celkem, složeným z vlastního dvouhmotového setrvačníku, spojkové lamely a přítlačného kotouče. [Více zde]

Dvouhmotový setrvačník LUK

Spalovací motor pracuje v periodických cyklech, při kterých dochází ke kolísání otáček a vzniku torzních kmitů. Přitom vznikající hluky jako rachot převodovky, dunění, rezonance karoserie a také kolísání výkonu ovlivňují jízdní a zvukový komfort ve vozidle. Cílovým zadáním při vývoji dvouhmotového setrvačníku tedy bylo, v maximální možné míře oddělit torzně kmitající hmotu motoru od zbývajících částí hnacího systému. [Více zde]

Spojkové sady a setrvačníky LUK

Centrální vypínací ložiska, Dvou hmotové setrvačníky, Lamely, přítlačné talíře, ložiska, Opravné sady pro převodovky [Více zde]

Máte nějaký dotaz k produktu LuK 511 0675 10 - Hlavní spojkový válec? Napište nám a my vám obratem odpovíme.