Náhradní autodíly od LuK

LuK 511 0275 10 - Hlavní spojkový válec

Nový náhradní díl se zárukou. Díl nepasuje? Pak nám jej můžete do 14ti dnů od nákupu vrátit, podrobnosti čtěte zde.

1 384,00 Kč
1 143,80 Kč bez DPH
  • 4005108588944
  • Technické specifikace nebo cena se mohou změnit bez výslovného upozornění. Obrázky mají pouze informativní charakter.
TOPRAN 206 153
Hlavní spojkový válec
524,00 Kč
NTY NSP-PL-001
Hlavní spojkový válec
548,00 Kč
SAMKO F30001
Hlavní spojkový válec
583,00 Kč
A.B.S. 41033
Hlavní spojkový válec
668,00 Kč
LPR 2216
Hlavní spojkový válec
689,00 Kč
MAXGEAR 46-0071
Hlavní spojkový válec
709,00 Kč
JP GROUP 1230600200
Hlavní spojkový válec
776,00 Kč
TRW PNB467
Hlavní spojkový válec
883,00 Kč
FEBI BILSTEIN 28483
Hlavní spojkový válec
997,00 Kč
FTE 2109015
Hlavní spojkový válec
1 147,00 Kč
doporučujeme
SACHS 6284 600 112
Hlavní spojkový válec
1 219,00 Kč
VALEO 874308
Hlavní spojkový válec
1 262,00 Kč
doporučujeme
BREMBO C 59 002
Hlavní spojkový válec
1 343,00 Kč
  • OPEL
 
  • 90523769
  • 56 79 306
    5679306
    90523769

O firmě Luk

[Více zde]

Spojková lamela LuK s novými předřadnými tlumiči

Tlumiče torzních kmitů s 6 pružinami s předřadnými tlumiči pro vyšší výkonost [Více zde]

LuK Repset DMF kompletní řešení orientované na praxi!

RepSet DMF (Dual Mass Flywheel) je doplněním k již existujícím opravárenským sadám Luk RepSet a LuK RepSetPro! Tyto nové sady nabízejí kompletní řešení, protože obsahují veškeré díly potřebné pro profesionální opravu spojky. Vedle spojkové lamely a přítlačného kotou- če spojky obsahují také dvouhmotový setrvačník, vypínací ložisko popř. hydraulické centrální vypínací ložisko, vodící pouzdro (pokud je součástí programu Schaeff ler Automotive Aft ermarket) a veškeré potřebné šrouby pro upevnění dvouhmotového setrvačníku na klikovou hřídel, a to vše v kompletní sadě. [Více zde]

Poškození setrvačníku a jeho příčiny

Popis závad a jejich příčina + fotografické znázornění. [Více zde]

Speciální konstrukce dvouhmotových setrvačníků - Kompaktní dvouhmotový setrvačník (DFC)

Toto speciální provedení dvouhmotového setrvačníku je tvořeno předsmontovaným, navzájem sladěným celkem, složeným z vlastního dvouhmotového setrvačníku, spojkové lamely a přítlačného kotouče. [Více zde]

Dvouhmotový setrvačník LUK

Spalovací motor pracuje v periodických cyklech, při kterých dochází ke kolísání otáček a vzniku torzních kmitů. Přitom vznikající hluky jako rachot převodovky, dunění, rezonance karoserie a také kolísání výkonu ovlivňují jízdní a zvukový komfort ve vozidle. Cílovým zadáním při vývoji dvouhmotového setrvačníku tedy bylo, v maximální možné míře oddělit torzně kmitající hmotu motoru od zbývajících částí hnacího systému. [Více zde]

Spojkové sady a setrvačníky LUK

Centrální vypínací ložiska, Dvou hmotové setrvačníky, Lamely, přítlačné talíře, ložiska, Opravné sady pro převodovky [Více zde]

Máte nějaký dotaz k produktu LuK 511 0275 10 - Hlavní spojkový válec? Napište nám a my vám obratem odpovíme.