Náhradní autodíly od LuK

LuK 414 0223 10 - Vodící pouzdro

Nový náhradní díl se zárukou. Díl nepasuje? Pak nám jej můžete do 14ti dnů od nákupu vrátit, podrobnosti čtěte zde.

294,00 Kč
242,98 Kč bez DPH
  • 4014870208202
  • Technické specifikace nebo cena se mohou změnit bez výslovného upozornění. Obrázky mají pouze informativní charakter.
RYMEC GT0002
Vodící pouzdro
106,00 Kč
3RG 24222
Vodící pouzdro
149,00 Kč
doporučujeme
SACHS 3114 600 002
Vodící pouzdro
202,00 Kč
SASIC 5950007
Vodící pouzdro
229,00 Kč
  • CITROËN
  • FIAT
  • PEUGEOT
  • MINI
 
  • 2105.14
    2105.38
    210514
    210538
  • 9638950580
  • 1 044 105
    1044105
    23 11 1 044 105
    23111044105
  • 2105.14
    2105.38
    210514
    210538

O firmě Luk

Firma LuK, přesněji Lamellen und Kupplungsbau, vznikla v roce 1965 v Německu a od počátku se zabývala výrobou spojkových komponentů pro automobily. Prvními produkty byly spojkové kotouče pro VW Beetle, v té době nejoblíbenější auto v Německu. V 70. letech 20. století LuK otevřel dceřiné společnosti v Mexiku a Brazílii, aby tam dodával díly pro Beetles a související vozidla do tamních továren Volkswagenu. [Více zde]

Spojková lamela LuK s novými předřadnými tlumiči

Tlumiče torzních kmitů s 6 pružinami s předřadnými tlumiči pro vyšší výkonost [Více zde]

LuK Repset DMF kompletní řešení orientované na praxi!

RepSet DMF (Dual Mass Flywheel) je doplněním k již existujícím opravárenským sadám Luk RepSet a LuK RepSetPro! Tyto nové sady nabízejí kompletní řešení, protože obsahují veškeré díly potřebné pro profesionální opravu spojky. Vedle spojkové lamely a přítlačného kotou- če spojky obsahují také dvouhmotový setrvačník, vypínací ložisko popř. hydraulické centrální vypínací ložisko, vodící pouzdro (pokud je součástí programu Schaeff ler Automotive Aft ermarket) a veškeré potřebné šrouby pro upevnění dvouhmotového setrvačníku na klikovou hřídel, a to vše v kompletní sadě. [Více zde]

Poškození setrvačníku a jeho příčiny

Popis závad a jejich příčina + fotografické znázornění. [Více zde]

Speciální konstrukce dvouhmotových setrvačníků - Kompaktní dvouhmotový setrvačník (DFC)

Toto speciální provedení dvouhmotového setrvačníku je tvořeno předsmontovaným, navzájem sladěným celkem, složeným z vlastního dvouhmotového setrvačníku, spojkové lamely a přítlačného kotouče. [Více zde]

Dvouhmotový setrvačník LUK

Spalovací motor pracuje v periodických cyklech, při kterých dochází ke kolísání otáček a vzniku torzních kmitů. Přitom vznikající hluky jako rachot převodovky, dunění, rezonance karoserie a také kolísání výkonu ovlivňují jízdní a zvukový komfort ve vozidle. Cílovým zadáním při vývoji dvouhmotového setrvačníku tedy bylo, v maximální možné míře oddělit torzně kmitající hmotu motoru od zbývajících částí hnacího systému. [Více zde]

Spojkové sady a setrvačníky LUK

Centrální vypínací ložiska, Dvou hmotové setrvačníky, Lamely, přítlačné talíře, ložiska, Opravné sady pro převodovky [Více zde]

Máte nějaký dotaz k produktu LuK 414 0223 10 - Vodící pouzdro? Napište nám a my vám obratem odpovíme.