Náhradní autodíly od LuK

LuK 143 0347 10 - Přítlačný talíř

Nový náhradní díl se zárukou. Díl nepasuje? Pak nám jej můžete do 14ti dnů od nákupu vrátit, podrobnosti čtěte zde.

6 689,00 Kč
5 528,10 Kč bez DPH
  • 430 mm
  • ZBFM
  • 4005108606433
  • Technické specifikace nebo cena se mohou změnit bez výslovného upozornění. Obrázky mají pouze informativní charakter.
FEBI BILSTEIN 105287
Přítlačný talíř
6 154,00 Kč
  • 120 4205
    1204205
    132 9549
    1329549
  • 1329549R
    166 5428
    166 5428R
    1665428
  • 1665428R
  • 1904751
    42102097
    42102099
    42102947
  • 5041 71014
    504171014
    5801718344
  • 1100 9985
    11009985
    81.30305-0158
    81.30305-0165
  • 81.30305-0166
    81.30305-0179
    81.30305-0182
    81.30305-0191
  • 81.30305-0193
    81.30305-0194
    81.30305-0195
    81.30305-9166
  • 81.30305-9189
    81.30305-9191
    81.30305-9193
    81.30305-9194
  • 81303050158
    81303050165
    81303050166
    81303050179
  • 81303050182
    81303050191
    81303050193
    81303050194
  • 81303050195
    81303059166
    81303059189
    81303059191
  • 81303059193
    81303059194
  • 004 250 89 04
    0042508904
    005 250 62 04
    0052506204
  • A 004 250 89 04
    A 005 250 62 04
    A0042508904
    A0052506204

O firmě Luk

[Více zde]

Spojková lamela LuK s novými předřadnými tlumiči

Tlumiče torzních kmitů s 6 pružinami s předřadnými tlumiči pro vyšší výkonost [Více zde]

LuK Repset DMF kompletní řešení orientované na praxi!

RepSet DMF (Dual Mass Flywheel) je doplněním k již existujícím opravárenským sadám Luk RepSet a LuK RepSetPro! Tyto nové sady nabízejí kompletní řešení, protože obsahují veškeré díly potřebné pro profesionální opravu spojky. Vedle spojkové lamely a přítlačného kotou- če spojky obsahují také dvouhmotový setrvačník, vypínací ložisko popř. hydraulické centrální vypínací ložisko, vodící pouzdro (pokud je součástí programu Schaeff ler Automotive Aft ermarket) a veškeré potřebné šrouby pro upevnění dvouhmotového setrvačníku na klikovou hřídel, a to vše v kompletní sadě. [Více zde]

Poškození setrvačníku a jeho příčiny

Popis závad a jejich příčina + fotografické znázornění. [Více zde]

Speciální konstrukce dvouhmotových setrvačníků - Kompaktní dvouhmotový setrvačník (DFC)

Toto speciální provedení dvouhmotového setrvačníku je tvořeno předsmontovaným, navzájem sladěným celkem, složeným z vlastního dvouhmotového setrvačníku, spojkové lamely a přítlačného kotouče. [Více zde]

Dvouhmotový setrvačník LUK

Spalovací motor pracuje v periodických cyklech, při kterých dochází ke kolísání otáček a vzniku torzních kmitů. Přitom vznikající hluky jako rachot převodovky, dunění, rezonance karoserie a také kolísání výkonu ovlivňují jízdní a zvukový komfort ve vozidle. Cílovým zadáním při vývoji dvouhmotového setrvačníku tedy bylo, v maximální možné míře oddělit torzně kmitající hmotu motoru od zbývajících částí hnacího systému. [Více zde]

Spojkové sady a setrvačníky LUK

Centrální vypínací ložiska, Dvou hmotové setrvačníky, Lamely, přítlačné talíře, ložiska, Opravné sady pro převodovky [Více zde]

Máte nějaký dotaz k produktu LuK 143 0347 10 - Přítlačný talíř? Napište nám a my vám obratem odpovíme.