Ložiska SNR – příběh začal kovářským kladivem

Historie moderní firmy SNR sahá až do konce 19. století, kdy si švýcarský kovář Jacques Shmid zakládá svou dílnu ve francouzské Annency. Příležitost vidí ve vývoji moderních dopravních prostředků a v roce 1916 zahajuje výrobu valivých ložisek. Zpočátku je vytváří především na objednávku francouzské armády bojující v 1. světové válce.

 

Po ukončení nepřátelství závod dále rostl a zásoboval rychle rostoucí automobilový a letecký průmysl kuličkovými ložisky. Od té doby se produkty značky SNR pomalu staly široce používanými výrobci ve Francii a dobře známé mechanikům v celé Evropě. V roce 2010 se SNR spojila s japonskou NTN a nyní je koncern NTN-SNR jedním z největších výrobců valivých ložisek na světě. SNR zůstává značkou, která nabízí své produkty v Evropě, Africe a Americe. Historie značky začala kladivem švýcarského kováře, aby dovedlo SNR na pozici světového lídra ve svém oboru.

 

Produkty SNR - ucelená řada ložisek pro automobily

SNR vyrábí téměř celou řadu ložisek a součástí ložisek, které se nacházejí v moderních autech. Nejde jen o ložiska kol nebo ložiska tlumičů vzpěry MacPherson, ale také o ložiska motoru a převodovky. V nabídce firmy jsou také kladky, kladky a napínací kladky pro vícedrážkové řemeny a rozvodové řemeny.

 

Produkty od SNR jsou také velmi oblíbenou volbou mezi mechaniky zabývajícími se regenerací nosníků zadního zavěšení u vozů Citroen a Peugeot. Mnoho modelů těchto vozidel bylo vybaveno zadním nosníkem s torzními tyčemi uloženými na jehlových ložiskách. Vzhledem k původu SNR jsou produkty této značky nejdostupnějšími komponenty pro francouzské vozy. Sortiment výrobce je určen i pro značky mimo tuto zemi. Najdete zde ložiska pro většinu oblíbených evropských, japonských, korejských a amerických modelů aut. U francouzských vozů jsou však ložiska, která najdete v nabídce SNR , přizpůsobena i starším modelům, včetně klasických, vyráběných v 70. a 80. letech.